Sider

søndag den 26. juni 2011

Første indlæg! Jubiii.. endelig! :)

Har endelig fået tid til at sætte mig ned, og skrive et indlæg :)
Sådan står det til lige nu:
+ Har fået min værtsfamilie i Merillville, IN! Har skrevet og skypet lidt med dem, og de er vildt søde!
+ Har klaret 9. klasses eksamenerne og årskaraktererne uden både 02 og 4, så det er dejligt!.
+ Har fået nyt pas, hvor billedet rent faktisk ligner mig (og det er egentlig meget pænt - noget, der ellers aldrig sker for mig)
+ Har modtaget min DS-2019
+ Har fået en tid på ambassaden (På tirsdag, d. 28. juni)
+ Har udfyldt DS160'eren (Med lidt besvær - Jeg var næsten færdig med den, og skulle så af en eller anden grund starte helt forfra med den)

Så nu mangler jeg bare at få visum, og så er jeg ellers klar til at tage afsted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar