Sider

mandag den 27. februar 2012

Nogle gange... Nogle gange hader jeg bare alting!!! Specielt mig selv, hvilket jeg er træt af, men jeg ved ikke hvordan man stopper...
Og jeg er træt af at hver gang jeg gør noget for ar hjælpe andre eller for at være sød ved dem, så gør jeg det altid forkert og de bliver altid sure... Okay, jeg prøvede ligesom bare at være sød, men måske var det så bare endnu en fejl fra min side! Jeg er træt af aldrig at gøre noget rigtigt...
Og i det hele taget er jeg bare træt af alting!

2 kommentarer:

  1. Kære Mette
    Stor krammer fra Stigs Bjergby. Vi tænker på dig og savner også dig.
    Ikke noget at sige til man kan være nede ind i mellem - vi er fulde af beundring og syns du klarer det flot ud fra hvad vi læser og hører - det er længe at være så langt væk og man kan ikke please alle.
    Prøv at lytte til Rick Nelson: Garden Party (se i iTunes - jeg kan desværre ikke købe den herfra til dig)

    Vintermørket gør os alle lidt depri, men "cheer up" - der er lys og forår på vej.

    By the way - jeg har fotos fra Tivoli-tur i sommer hvis du vil ha' et link til et album så får jeg lige lagt det op og får Jesper til at sende det på fjæs-bog.

    SvarSlet
  2. Årrrrh tusind tak for sådan en varm hilsen! Tænker også på jer og savner jer! Skal da prøve at finde sangen ;)
    Jaaaaa... lys på vej!
    Uhhh fotos! Det lyder bare dejligt! Vil da meget gerne have et link! Tusind tak!

    SvarSlet