Sider

mandag den 23. januar 2012

Sne, regn og torden...

Så... For et par dage siden begyndte det endelig at sne, hvilket egentlig var meget fedt(den første dag i hvert fald).
I dag begyndte det så at regne en lille smule(ikke så meget, men nok til at vores kælkeplaner ikke blev til noget: dumme regn!), men så her senere på aftenen efter jeg lige er gået i seng begynder det at regne (ikke sådan alt for meget, men det kan da høres højt og tydeligt), lyne og tordne... Så her ligger jeg og prøver at falde i søvn, hvilket er virkelig svært når hele huset ryster(en lille smule i hvert fald, ikke slemt dog, bare forstyrrende) og der er en næsten konstant blitz fra alle de skøre lyn-paparazzier udenfor mit vindue...
Det er heldigvis på den tid det tog mig at skrive alt det her på min irriterende iPod blevet lidt bedre, så forhåbentligt kan jeg falde i søvn nu:) godnat - eller morgen for jer - allesammen, håber I får en fed dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar