Sider

mandag den 5. marts 2012

I aften og imorgen!

Så min fantastiske område repræsentant, Kim er på besøg her i Indiana i dag. Hun bor i Ohio, så det er bare fantastisk! Vi skal ud og spise pizza senere med alle ICES studenterne her i området. Det bliver vildt hyggeligt og da jeg allerede har mødt Kim (I København btw... awesome!) så glæder jeg mig bare helt vildt til at se hende igen, hun er simpelthen bare så fantastisk!
I morgen... så I kan huske at jeg klagede over vejret da vi var udendørs i torsdags... ja selvfølgelig kan I det... men i hvert fald, vi skal også være udenfor i morgen (skal nok huske nogle lange bukser denne gang), og der er sne udenfor... Nøøøøøøøøøj det kommer godt nok til at blive koldt, meeeeeeen sådan er det vel når man vil have noget, så må man kæmpe igennem det! Og jeg er jo ligesom afstemning fra nordiske vikinger, sååååååååååå mon ikke jeg kan overleve igennem det? Jo, det tror jeg nok :) Det håber jeg da i hvert fald...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar